loading...
سايت كولاك|فانوسك|چت روم فانوسك|سايت اميد|چت روم اميد فانوس|جامعه مجازي فانوسك|کولاک چت|امید چت|چت روم فانوسک|چت روم کولاک|
آخرین ارسال های انجمن
♥ رز ♥ بازدید : 80 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

جک

گویند که درزمانه ای نه چندان قدیم روزی پسری به خانه آمد و به مادر گفت:  ای مادر عزیز تراز جون ! مرا دریاب که الان در حال حضرم . پس مادر آنچنان که رسم مادران است به سینه بکوفت که چه شده ای گل پسرکم ! پسر نگاهی به مادر بکرد و گفت که اگر چه حیا دارم ولی به تو بگویم که امروز در  مجله  مان چشمم برای اولین بار به این دختر همسایه خورد و نگاه همان و  عشق همان ! پس اینک از تو مادر بزرگوار خواهم که به خانه آنها روی و او را به نکاح (عقد)من در آری که دیگر تاب دوری او را بیش از این درمن نیست !!! مادر نگاهی از سر دلسوزی به پسر بیانداخت و گفت : دلبرکم من   حرفی ندارم و بسی خوشحالم که تو از همان ابتدای راه به جای الاف شدن در خیابان و ولنگاری راه حیا در پیش گرفتی و ازدواج کردن اما بهتر است که لختی درنگ نمایی که اینگونه عاشق شدن ناگهانی را رسم ازدواج نشاید و اگر هم بشاید دیری نپاید! پس پسر نگاهی زجمورانه به مادر بیانداخت و گفت مادرجان یا حال برو یا دیگر زن نخواهم که این ماه تابان ازدست من برود و عشق او وجودم را بسوزاند .

پس مادر که پسر خود را دوست همی داشت به سرعت  چارقد خویش به سر کرد و به خانه همسایه رفت .

در آنجا چشمش به سه دختر خورد یکی از یکی زیبا تر پس اس ام اس ( همان  پیامک  ) بزد که یا بنی ! دراین منطقه که تو ما را فرستادی نه یک ماه که سه ماه در پشت ابرند و یکی از یکی ماه تر بگو که کدام ماه چشم تو را برگرفته ! پس پسر نیز اس ام اسی  بزد که یا مادر ! آن ماهی که خالی در گونه چپش بدارد ! مادر نیم نگاهی به ماه ها بنمود و دوباره اس ام اس زد که ای پسر این ماهان همه خال دارند . پس دوباره پسر اس ام اس بزد که آن ماه من خالش کمی بزرگتر باشد از باقیه ماهان ! مادر لختی درنگ بکرد و دوباره اس ام اس بزد که من چشمهایم خوب نبیند که خال کدام بزرگتر است . پسر اس ام اسی دگر بزد که مادرکم همان ماهی که مویش قهوه ای باشد ! مادر نگاهی بکرد و اس ام اس زد که این ماهان مویشان نیز یکرنگ است ! پسر با عصبانیت اس ام اسبزد که مادر! آن دو ماه کوفتی دیگر موهایشان مشکی است و این دگر قهوه ای است!!! آخر مادر  جان تو که چشمهایت نمی بیند عینکی برای خود ابتیاع کن !!! حالا عیبی ندارد مادر عزیز! نشان دیگر به تو دهم ببین روی بازوی کدام ماه گرفتگی دارد ماه من همان است !!! مادر اس ام اس زد که آخر دراین معرکه من بازوی دختر  مردم را چگونه ببینم ؟! پسر اس ام اس کرد که مادر جان تو که مرا کشتی ! خب ببین اگه لباس نازک دارد روی سینه چپش نیز خالی باشد و به خدا که آن دو ماه دیگر این خال را ندارند !!! مادر کمی دقت بفرمود و با خوشحالی فریادی زد و اس ام اس زد که احسنت بر تو شیر پا ک خورده ! یافتم ماه تو را که همان جور که بفرمودی است !! هنوز پسر اس ام اسی نفرستاده بود که مادر لختی درنگ بنمود و سپس سریع شماره پسر را بگرفت که : لندهور پدر سوخته !!  خاک بر سر بی حیایت کنند! شیرم را حرامت می کنم (البته  شیر  خشکهایی را که بر حلق کوفتی ات ریختم )  خجالت  نکشیدی ؟ فلان فلان شده بی حیا ………… ..

برچسب ها عکس عاشقانه، جملات عاشقانه،عکس های باحال فیس بوکی،کولاک چت،چت کولاک،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خنده دار،جملات زیبا جدید , جملات کوتاه زیبا , جملات زیبا همراه با عکس , عکس های زیبا , جملات زیباچت روم امید , امید چت , چت امید , چت امید چت , چتروم امید چت , چت روم امید چت , فانوسک , بیتا موزیک , شبکه اجتماعی , صورتی چت , چت روم صورتی , سرگرمی , تفریحی , سایت سرگرمی تفریحی , داستان خنده دار جدید داستان خنده دار خواستگاری من داستان خنده دار عاشقی داستان خنده دار و بامزه داستان خنده دار و طنز داستان خنده دار1392 داستان خنده دار2013 داستان خنده دار2014 داستان خنده دار92 داستان طنز خنده دار داستان عاشق شدن پسر داستان های خنده دار داستان های خنده دار بروزکده داستان های خنده دار جدید داستان های خنده دار و طنز داستان های خنده دار کوتاه داستان های خنده دار1392 داستان های خنده دار2013 داستان های خنده دار2014 داستان های خنده دار92 داستان های خنده دار93 داستان پسر و دختر همسایه داستان کوتاه خنده دار داستانی خنده دار داستانی کوتاه از عاشق شدن پسر دختر همسایه دختر همسایه و عاشق شدنش طنز طنز خواستگاری طنز خواستگاری من طنز عشق در یک نگاه طنز عشق و عاشقس با دختر همسایه طنز عشق پاک طنز1392 طنز13923 طنز2013 طنز2014 طنز92 طنز93 عاشق شدن پسر ماجرای خنده دار زن گرفتن ماجرای زن خواستن مطالب خنده دار من زن میخوام من عاشق دختر همسایه شدم موضوعات خنده دار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 2,217
  • بازدید کلی : 166,358