loading...
سايت كولاك|فانوسك|چت روم فانوسك|سايت اميد|چت روم اميد فانوس|جامعه مجازي فانوسك|کولاک چت|امید چت|چت روم فانوسک|چت روم کولاک|
آخرین ارسال های انجمن
♥ رز ♥ بازدید : 110 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

دوستت دارم !
گفتنش ساده است
شنیدنش هم
اما فهمیدنش
دشوارترین کارِ دنیاست این روزها
اما همین دشواری زیباست !
زیباست برایِ خاطرِ اطمینانِ دلت
که بفهمد
هر آواره ای عاشق نیست
هر رهگذری مجنون
و تو لیلیِ خاطره هایِ هرکس نخواهی بود !
دوستت دارم ساده ترین دشوارِ دنیاست
برایش باید از
من
گذشت
باید به
ما رسید
باید به
عشق
رسید

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنها در تاریخ 1392/09/26 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

دلـم گـرفته است …
نه اينـکه کسي کاري کرده باشد نه …
من

از خودم دلگيرم که بازم دلتنگ توام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 1,892
  • بازدید کلی : 166,033