loading...
سايت كولاك|فانوسك|چت روم فانوسك|سايت اميد|چت روم اميد فانوس|جامعه مجازي فانوسك|کولاک چت|امید چت|چت روم فانوسک|چت روم کولاک|
آخرین ارسال های انجمن
zahra بازدید : 130 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (4)

گفت: می خوام برات یه یادگاری بنویسم گفتم: كجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه میتونی ؟ گفت : اره سخت نیست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنویس تا همیشه یادگاری بمونه یه خنجر برداشت گفتم این چیه ؟ گفت : هیسس ساكت شدم گفتم : بنویس چرا معطلی خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت دوستت دارم دیوونه اون رفته ؟ خیلی وقته؟ كجا ؟ نمیدونم اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1392/11/07 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وبت عالی هست مخصوصا عکس هاش شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکراستی یادت نره بهم سر بزنی همین الآن بیا باشه؟میای سر بزنی دیگه مگه نه؟؟منتظرت هستم فعلا بایشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آتوسا جون در تاریخ 1392/11/02 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب عالی داری به منم سر بزن
و اگه دوست داشتی لینکم کن با نام فریاد بی صدا

بگو با چه نامی لینکت کنم؟؟؟شکلک

این نظر توسط s.a در تاریخ 1392/10/11 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام وب جالبی داری به ماهم سر بزن.شکلکشکلک

این نظر توسط berooz در تاریخ 1392/08/19 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبتون زیباست
خوشحال میشم یه سرری هم به وب بنده بزنینشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 329
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 1,926
  • بازدید کلی : 166,067